Hoogste score voor Goud Uberconnected in klanttevredenheidsonderzoek 2018

Het 24ste bureau klanttevredenheidsonderzoek, dat dit jaar opnieuw onder auspiciën van het marketingvakblad FONK wordt gepubliceerd, toont aan dat Goud Uberconnected met een gemiddelde score van 8,36 (op een schaal van 1 tot 10) de hoogste score in de categorie ‘grote bureaus’ heeft behaald.

Het berekend gemiddelde is gebaseerd een dertiental criteria: snelheid van werken, relatiebeheer, prijs-prestatie, inzet & service, administratieve afhandeling, nauwkeurigheid van werken, omgaan met briefings, creativiteit, effectiviteit, functioneren als sparringpartner, pro-activiteit, functioneren als business accelerator en tevredenheid in het algemeen.

Op 11 van de 13 criteria scoorde Goud Uberconnected in 2018 een hoger cijfer dan in 2017. Vooral op het laatstgenoemde criterium – de algemene tevredenheid over het bureau – werd aanzienlijk hoger gescoord: van 7,90 in 2017 naar 9,56 in 2018! Met recht: blije klanten!

In de resultaten van Goud Uberconnected zijn ook de cijfers van Icemedia, Redmint en DIFR meegenomen. De complete uitslag van het bureau klanttevredenheidsonderzoek is vanaf vandaag te lezen op fonkonline.nl en vanaf vrijdag 30 november in FONK50 en in het magazine Red Alert 2018.

Geplaatst op Nov 28, 2018